Trajnim për Marketingun Digjital
Trajnim për Marketingun Digjital me trajnuesen Iva Dujak
Gjuha: Anglisht
Dita e fillimit: 13.01.2021 18:00
Lokacioni: Zoom Online
Të gjithë ata që do e ndjekin këtë trajnim pa pagesë, do të marrin Çertifikatë
Trajnimi për marketingun digjital është një hyrje pesë-ditore lidhur me aspektet më të rëndësishme të komunikimit të marketingut digjital. Gjatë trajnimit pjesëmarrësit do të fitojnë njohuri për konceptin e komunikimit digjital, do të mësojnë rreth mjeteve në dispozicion dhe mënyrat e përdorimit të tyre. Temat e përfshira do të jenë Krijimi i përmbajtjes, Reklamimi në Rrjetet sociale, Optimizimi i motorëve të kërkimit dhe shumë më tepër. Çdo sesion do të përbëhet nga segment teorik dhe praktik, shoqëruar me studim rasti. Ndërveprimi dhe pjesëmarrja do të inkurajohen shumë. Kursi është përshtatur me nivelin bazë të njohurive, nuk kërkohet përvojë e mëparshme.
Ligjëruese:
Iva Dujak, doktorante e Marketingut, Fakulteti Ekonomik në Shkup. Partnere dhe COO në Agjencinë e marketingut Brand Union, ajo është përgjegjëse për zhvillimin e fushatës dhe komunikimin e shumë brendeve lokale dhe ndërkombëtare. Përvoja e saj përfshin punë në brende si Porsche, Philips, Wurth, Toyota, Grant Thornton, Alkaloid, Vitaminka, OBSCE dhe shumë më tepër. Përvoja e saj si folëse përfshin leksione të rregullta në Dhomën Ekonomike të Maqedonisë së Veriut , Akademia Digjitale e Marketingut dhe ligjëruese e ftuar në Fakultetet Ekonomike në Shkup dhe Prilep.
Agjenda:
Dita 1 – Koncepti i marketingut digjital (1h) – Sesioni i parë do të përqëndrohet në kuptimin e konceptit të komunikimit të marketingut digjital, ndryshimin midis qasjes digjitale dhe komunikimit tradicional dhe rëndësinë e komunikimit të integruar. Në këtë orë mësimi, pjesëmarrësit do të njihen me të gjitha kanalet e komunikimit që mund të përdoren në komunikimin digjital të marketingut dhe do të tregohen shembuj të qasjeve efektive digjitale.
Dita 2 – Krijimi i Përmbajtjes (1h) – seanca e dytë do të mbulojë qasjen për krijimin e përmbajtjes në platformat digjitale. Ky sesion do të përfshijë këshilla për të drejtat e autorit në faqet e internetit, blogjet dhe mediat sociale, si dhe udhëzime për SEO dhe tregimin vizual të ngjarjeve.
Dita 3 – Reklamimi (1h) – seanca e tretë do të përqendrohet në aspektin promovues të komunikimit të marketingut digjital. Ky sesion do të sigurojë një prezantim të thelluar të mediave sociale dhe mjeteve të reklamimit Google, si dhe këshilla për reklama me performancë më të mirë.
Dita 4 – Fushata e marketingut digjital (1h) – sesioni i katërt do të përqendrohet në integrimin e mësimeve nga të tre seancat e mëparshme në një fushatë kohezive të marketingut digjital. Pjesëmarrësit do të mësojnë si të krijojnë një koncept, të zhvillojnë një person të saktë të synuar, të zgjedhin kanalet e komunikimit dhe të zhvillojnë një fushatë që mund të drejtohet në kanalet e marketingut digjital. Pjesëmarrësit do të ndahen në grupe, dhe secili grup do të marrë një detyrë për të zhvilluar një prezantim për fushatën e tyre të marketingut digjital.
Dita 5 – Simulimi – në sesionin e pestë, pjesëmarrësit do të prezantojnë punën e tyre dhe do të marrin konsultime të drejtpërdrejta për konceptet e tyre.
Nëse dëshironi të jeni pjesë e këtij trajnimi regjistrohuni në linkun e mëposhtëm:
No Comments
Sorry, the comment form is closed at this time.